All Categories

Service

Home>Service>Articuli Tecnichi

5 Differenti Disignu di Superficie di Seal Valve Ball

Tempu: 2020-09-30 Visite: 53

In valvula à sfera industriale, u cumpunente più impurtante per a valvula à sfera per sigillà a pressione in u sistema di cuntrollu di fluidi hè u sediu di a valvula o a faccia di sigillatura di a valvula. A palla coopererà cù u sediu di palla per sigillà a pressione. In un sistema di cuntrollu diversu, averà un mezu diversu, cusì l'ingegneru di cuncepimentu di valvule hà bisognu di adattà diverse sedi di valvola o sfarenti superfici di sigilli di valvola a sfera per sigillà a pressione aduprendu diversi materiali di ingegneri. Questu articulu mostrerà 5 diversi cuncepimentu di sede di valvola à sfera.

U primu tipu di sede di valvula à sfera hè un tipu di sede di valvula à sfera di sede molle. Di solitu u culore di stu sediu hè biancu è hè largamente adupratu in l'industria di valvula à sfera di sede molle. Questa sede bianca fatta da PTFE. U vantaghju di stu sediu hè fattu da ingegneria in Teflon è quandu andemu à assemblà stu tipu di sede di valvula è a palla in u corpu di a valvula. Quandu avemu da cumpressà a sede di a valvula cù a palla, stu tipu di cooperazione hè assai faciule per sigillà a pressione in u sistema di cuntrollu di u flussu. Tuttavia u svantaghju hè perchè u sedile di a valvula ùn hè micca metallicu è soffice allora sì i fluidi ùn sò micca puri è cuntenenu una piccula particella in l'internu, a particella pò dannà u sediu di a valvula à sfera è fà fughje a valvula per chì l'ingegneru cerca un altru tipu di materiale chì hè più duru cà stu tipu di materiale di sedile morbidu è ancu u materiale hè materiale elasticu.

Allora chì tipu di materiale hà sta pruprietà? In l'industria di a valvola à sfera, l'ingegneri sviluppanu qualchì altru culore. Sti sedi di culori sfarenti venenu da materiale Rein-force PTFE. U scopu di sviluppà questi materiale di sedi culurati hè chì avemu bisognu di migliurà a temperatura di l'applicazione PTFE per più alti. Cusì l'ingegneri mischianu un altru tipu di materiale cù PTFE per fà un novu tipu di materiale.

U primu PTFE di miglioramentu hè cù PTFE misto carbone Per fà un tippu di sta sede. U culore hè neru.

Un altru hè u mischju PTFE cù l'acciaio inox. Stu tippu di sede materiale hà dui vantaghji paragunatu à u sediu PTFE puru. Unu hè chì pò travaglià in alta temperatura attraversu un sistema di cuntrollu chè prima. L'altra hè a durezza di u materiale hè assai megliu ch'è prima. Fondamentalmente stu materiale hè assai più duru chè u PTFE puru. Cusì a particella à l'internu di i media di flussu ùn hè micca cusì faciule da dannà u sediu di a valvula à sfera paragunatu cù u PTFE. Cusì sti dui tipi di materiale hè un altru tipu di sede di valvula in l'industria di valvola di sfera di sede molle.

A valvula à sfera di sedile molle hè un tipu di valvula chì hè assai faciule per uttene una funzione di perdita zero perchè u sedile di a valvula hè un tipu di materiale elasticu ma stu tipu di cuncepimentu avia un svantaghju chì hè se u focu hè accadutu, u focu pò distruggere totalmente a valvula sede. Allora se una fabbricazione hè un sistema di cuntrollu di u flussu o aduprate una valvula à sfera di sede morbida, se u focu accade, tuttu u mezu di flussu riceverà una fuga dunque ci sarà assai periculosu allora l'ingegneru vole cuncepisce un tipu di sede di valvula chì hè sedile soffice ma pò resiste à u risicu di u focu è questu chjamatu cuncepimentu ignifughu sicondu l'API 607.

In l'industria di a valvola à sfera di sedi molli, qualunque sia u materiale chì avete da aduprà per fà u sediu di a valvola à sfera se si verifica u focu, a temperatura alta distruggerà totalmente u sediu di a valvola à sfera, a valvula sarà fugace in modo da esse situazione assai periculosa cusì in l'industria di valvula di sfera di sedi molli, u cuncepimentu sicuru di u focu hè assai impurtante. U sediu originale chì hè cooperatu cù a palla per sigillà a pressione. Quandu u focu hè accadutu a temperatura elevata hà distruttu totalmente a sede originale perchè u sistema di cuntrollu di u flussu hà a pressione in l'internu, a pressione spingerà u flussu di a sfera à u svantaghju. Cusì l'ingenieru di cuncepimentu di valvule hà cuncipitu a seconda superficia di u sigillu. In realtà sta seconda sede hè una parte di u corpu di a valvula. Hè materiale di metallo dunque ùn serà micca distruttu da l'alta temperatura. È dinò a seconda sede di a valvula, a superficia di u sigillu hè assai limite perciò hè assai faciule di cooperà cù a palla per sigillà a pressione in u sistema di cuntrollu di u flussu. Ancu se in questa cundizione, quandu a pressione spinge a sfera per cooperà cù u secondu segnu di valvula per sigillà a pressione in u sistema di flussu, a valvola à sfera ùn pò micca operà di novu ma almenu i media di flussu in u sistema di cuntrollu di flussu sò sempre sicuri. Cusì stu tipu di cuncepimentu chjamemu u cuncepimentu di sicurezza antincendiu.

U prossimu cuncepimentu di a sede di a valvola à sfera hè un sedile metallicu à metallu. Quandu parlemu di sede metallica in l'industria di valvola a sfera, in realtà avemu dui tipi di sedile metallicu. Unu hè un sedile metallicu cù insertu di materiale morbido cum'è a foto sottu.

图片 1

Stu tipu principalmente sede hè fatta da materiale metallicu, u flussu anderà à spinghje u sediu per toccà a palla per sigillà a pressione ma in realtà a superficie di sigillatura u sedile di a valvula chì a zona chì tocca a palla ùn sò micca metalliche perchè avemu da inserisce materiale di sedile soffice in u sedile di metallo. A zona chì toccherà a palla per sigillà a pressione in u sistema di cuntrollu di u flussu. U sediu metallicu hè solu un quadru chì hà da prutege u veru sedile di a valvula per tuccà a palla per sigillà a pressione. Stu tippu di cuncepimentu di sedile funziona in valvola à sfera di grandi dimensioni è anu alte prestazioni in applicazione perchè u materiale di sedile soffice hè facilmente da danneggiare in grandi dimensioni. U sedile di metallo per prutege u materiale morbitu dentru di sta zona.

Ci hè un altru veru metallo à metallo sede di a valvola a sfera. U sediu di a valvula à sfera hè tutalmente fattu di metallo è u sediu di metallo coopererà cù a sfera di metallo per sigillà a pressione in u sistema di cuntrollu di flussu. Stu generu di sede di valvula à sfera di cuncepimentu pò travaglià in temperature assai elevate è ambienti di pressione assai alta, ma stu tipu di cuncepimentu hè difficiule da pruduce perchè a palla è u sediu necessitanu una lavorazione assai precisa è macinata. Perchè u sediu di a valvula hè tutalmente fattu di metallu cusì a palla deve esse più dura cà u sediu. Se a palla hè più dolce cà u sediu di palla, allora u sedile di a valvula graffierà a palla è farà perde a valvula à palla. Qualunque sia a sede di a valvola à sfera chì avete da cuncepisce, a superficie di sigillatura più larga deve esse più dura di a faccia di sigillatura stretta. Questa valvula di sfera di sede di metallo hè un pocu speciale perchè hè cuncipita in duie linee per a superficie di sigillatura di u sedile di a valvula. Questa superficie di sigillatura di duie linee pò fà chì sta sigillatura di a valvula sia più affidabile. Per fà a palla sò più dure di a sede di a valvula. A maiò parte di u tempu avemu da aduprà parechji trattamenti sfarenti per fà chì a palla sia più dura cà a sede di a valvula.

L'ultimu hè una valvola à sfera rivestita. Stu tipu di valvula à sfera sò assai speciali è altri tippi di valvula à sfera. In un certu tipu di sistema di cuntrollu di flussu speciale, i media di flussu sò assai corrosivi, ùn pudemu ancu aduprà metalli per toccà i media di flussu, allora avemu da aduprà PFA o PTFE o un altru tipu di materiale copre tutale a palla è copre ancu tuttu a zona chì tocca à i media di flussu.