All Categories

Travaux

Home>Travaux>Marinu è GNL

Marinu è GNL

Tempu: 2020-10-09 Visite: 39

In assenza di cundutti, l'idrocarburi gassosi ponu esse trasportati è almacenati in modu efficiente una volta trasformati in un statu liquidu.

I gasi di petroliu liquefanu à temperatura ambientale per compressione à pochi bars (GPL), ma u metanu (gas naturale) deve esse raffreddatu à -160 ° C per diventà GNL.

E valvole per a "bassa temperatura" sò quelle installate in climi artichi o ponu esse esposti à una rapida depressurizazione di u gasu (soffia) è in questu casu ponu esse "operate o micca" in cundizione congelata in funzione di a cunfigurazione urdinata.

E valvule "criogeniche" manipulanu nurmalmente gasi liquefatti, chì cume u GNL necessitanu di operà à temperature estremamente basse.

E valvole criogeniche à seduta duale necessitanu arrangiamenti di seduta specializati chì escludenu a trappula di liquidi in cavità di u corpu è garantiscenu una prestazione efficace di saldatura a valle.

Titan produce valvole criogeniche Gate, Globe, Check, Ball & Butterfly è valvole di cuntrollu cuncipite è qualificate per BS-6364 cù testi estesi à -196 ° C (Eliu testatu in bagnu di Azotu Liquidu).

A capacità di prova di Titan per e valvole LT & CRYO hè vasta (parechje unità di prova, NPS 24 "dighjà furnite).

Grazie à una vasta esperienza è un sviluppu continuu assicuratu da i nostri dipartimenti di R&D cù strutture di prova pertinenti, simu capaci di garantisce prestazioni affidabili per u mercatu cumpletu di GNL chì include, processi di liquefazione (ancu offshore cum'è FLNG), stoccaggio, trasportu via mare è rigassificazione in locu di l'utilizatori finali.

U prucessu o l'applicazioni chì includenu altri gasi liquefatti industriali (per esempiu, Etilene) sò inclusi in capacità attuale.

Prev:

Next: