All Categories

News Company

Home>Media>News Company

Famosa CEO di a Cumpagnia di Valve di Canada Visita a Fabbrica di Valve di Titan per a Produzione di Valve à Sfera è Valve di Porta

Tempu: 2020-10-09 Visite: 64

Recentemente Famosu CEO di a Cumpagnia di Canada Valve è u so staff visitanu a fabbrica Titan Valve per a pruduzzioni di valvula à sfera è valvula di porta.

Titan Valve furnisce una valvola à sfera è una valvola di porta serviziu OEM per u Mercatu Nordamericanu più di una decina d'anni. Sta volta offremu à u cliente una valvola a sfera esagonale filettata 2000psi NPT. Tuttu u test di a valvola a sfera è ispezionatu da API 598 sia test idro sia test aria. A valvula Titan applica sempre 100% test à ogni ordine è valvula. Inoltre, ogni singola valvola a sfera filettata prova da strumenti speciali per assicurà a cunnessione precisa è liscia.

A nostra cooperazione principia da u 2006 è mantene sta stretta relazione per parechji anni è u cliente soddisfà cù i prudutti è u serviziu di a valvula Titan. Per rinfurzà a fiducia per l'utenti finali è e valvole titan sò certificate da SGS per a durezza particulare di a materia meccanica di a materia prima chì devenu risponde à u standard ASTM A105 è NACE MR0175.

Titan Valve mantene una alta qualità è continuerà à furnisce una valvola di sfera di classe mundiale è una valvola di porta per u mercatu globale.

Famosa CEO di a Cumpagnia di Valve di Canada Visita a Fabbrica di Valve di Titan per u Serviziu OEM di Valvula à Sfera 1
Famosa CEO di a Cumpagnia di Valve di Canada Visita a Fabbrica di Valve di Titan per u Serviziu OEM di Valvula à Sfera 2